13-07-2020 | категорія: Новини

Ощадбанк запустив для бізнесу електронний кабінет торговця


Ощадбанк  запустив В2В-платформу для зручного приймання онлайн-платежів мікро-, малому, та середньому бізнесу.

Кабінет  торговця  дає підприємцю можливість надійно та швидко приймати оплати товарів та послуг. Для підключення інтернет-еквайрингу потрібно подати заявку на сайті або звернутись до будь-якого відділення Ощадбанку.

«Місія Ощадбанку – сприяти розвитку мікро-, малого та середнього бізнесу в Україні і впроваджувати зручні та ефективні інструменти для здійснення фінансових операцій. За даними НБУ 8 із 10 операцій у 2019 році – безготівкові, а обсяг операцій в Інтернеті сягнув майже 19%. Змінюються фінансові звички українців, бізнес стрімко переходить в онлайн, тому Ощадбанк пропонує кабінет торговця для підприємців як опцію послуги інтернет-еквайрингу», – зазначив Володимир Москаленко, директор департаменту електронної комерції та платіжних засобів Ощадбанку.

Працівники банку допоможуть максимально швидко оформити послуги та здійснити інтеграційні процедури, зокрема:

- підключити інтернет-еквайринг від Ощадбанку, провести відповідні налаштування сайта чи мобільного додатку;
- підключити сучасні платіжні технології –  інвойсинг (електронний перелік продукті,  послуг та рахунок для їх сплати), цифрові гаманці Apple/Google Pay, Masterpass, автоплатежі, збереження карток і подальшу оплату токеном (захищеним носієм) картки;
- налаштувати передавторизацію (холдування).

Кабінет торговця реалізовано у співпраці з багаторічним технічним партнером Portmone.com, який є лідером серед онлайн-сервісів приймання платежів.

Підключити  кабінет торговця можна онлайн на офіційному сайті Ощадбанку за посиланням. Після підключення клієнти банку зможуть зручно керувати платежами та контролювати їх, а також отримувати повний аналіз фінансових операцій, технічну та інформаційну підтримку.

Більше інформації про кабінет торговця – на сайті або в Контакт-центрі Ощадбанку за телефоном: 0 800 219 800.

 

Ощадбанк