23-10-2020 | категорія: Новини

Експортуємо до ЄС: що потрібно знати, щоб швидко почати!


Розпочати експорт продукції на міжнародні ринки — завдання не з легких. З чого почати та які інструменти використовувати?
Під час інформаційної сесії ми зосередимо увагу на ринку ЄС, який є дуже привабливим для українського виробника, та разом з'ясуємо, як нарешті почати експортувати

  1. Чому? Чому ви хочете експортувати й чи готові ви до виклику? Ваші спонукання, ставлення до ризику, ресурси, готовність, вплив на поточний бізнес.

  2. Де? Як визначити та оцінити найкращі ринки для вашої продукції? Який потенціал, конкуренти та замовники, бар’єри, ризики?

  3. Як? Як Ви збираєтеся потрапити на ринок? Скільки ринків «ваших»? Де зосередитись? Яку модель входу обрати? Як прорахувати ціну?

  4. Що далі? Хороша стратегія, чіткий план дій.

  5. Підготуйся та йди! Ціннісна пропозиція. Методи маркетингу та просування. Пошук партнерів.

А також дізнаємося більше про:

  •  ринок ЄС – як він працює, що потрібно знати, щоб отримати переваги;

  • аналіз ринків країн ЄС: потенціал, потреби споживачів, попит, тренди, вимоги;

  • оцінку привабливості та спроможності компанії працювати на ринку;

  • канали розподілу, основні гравці та конкуренти;

  • вибір моделі входу на ринок;

  • інструменти пошуку партнерів;

  • технічні питання: митне оформлення, дозвільні документи.

 
Реєстрація для участі  https://forms.gle/u5MJ3HrC2qyd6gh36
Підприємства також мають можливість долучитися до спеціалізованих сесій та отримати індивідуальне консультування від національного консультанту проєкту.
 
Умови участі:
1. Підприємства Донецької, Луганської та обраних районів Запорізької області.
2. Підприємства, які виробляють продукти чи надають послуги:


Текстиль – виробництво текстильної продукції та одягу (з льону, трикотажу, вовни тощо), продукції з натуральних і штучних шкір, шкіряно-галантерейних виробів, взуття, суміжних товарів (наприклад, виготовлення ґудзиків тощо), виготовлення і ремонт швейних виробів;


Індустрія гостинності – готельно-ресторанний сектор, туризм, індустрія розваг і відпочинку, об'єкти краєзнавчо-туристичної діяльності, транспортне обслуговування туристичних об'єктів, культурно-розважальні центри і суміжні напрямки бізнесу. (Індустрія краси і здоров'я не підтримується);


Харчові продукти – виробництво харчових продуктів, включно з хлібобулочними виробами, напівфабрикатами, готовими стравами, а також сирів, випічки, копчених виробів тощо, переробка сільськогосподарської продукції власного виробництва;


Інжиніринг – виробництво обладнання та інжинірингові послуги (виробництво деталей і комплектуючих для промислового устаткування і сільськогосподарської і автомобільної техніки, засобів автоматизації, металопластикових і склопластикових виробів і конструкцій, господарських товарів та товарів народного споживання, проєктно-конструкторські та пусконалагоджувальні послуги та інші подібні напрямки діяльності);


Керамічні вироби – виготовлення кераміки і гончарних виробів, посуду, сувенірної продукції тощо.


Інформаційну сесію проводить Галина Перепелиця – національна консультантка з надання консалтингових послуг із питань доступу до ринків ЄС проєктів ПРООН.Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують тринадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.

 

Інвестиційний портал Запорізької області