23-10-2020 | категорія: Новини
Експортуємо до ЄС: що потрібно знати, щоб швидко почати!
Розпочати експорт продукції на міжнародні ринки — завдання не з легких. З чого почати та які інструменти використовувати?
Під час інформаційної сесії ми зосередимо увагу на ринку ЄС, який є дуже привабливим для українського виробника, та разом з'ясуємо, як нарешті почати експортувати
-
Чому? Чому ви хочете експортувати й чи готові ви до виклику? Ваші спонукання, ставлення до ризику, ресурси, готовність, вплив на поточний бізнес.
-
Де? Як визначити та оцінити найкращі ринки для вашої продукції? Який потенціал, конкуренти та замовники, бар’єри, ризики?
-
Як? Як Ви збираєтеся потрапити на ринок? Скільки ринків «ваших»? Де зосередитись? Яку модель входу обрати? Як прорахувати ціну?
-
Що далі? Хороша стратегія, чіткий план дій.
-
Підготуйся та йди! Ціннісна пропозиція. Методи маркетингу та просування. Пошук партнерів.
А також дізнаємося більше про:
-
ринок ЄС – як він працює, що потрібно знати, щоб отримати переваги;
-
аналіз ринків країн ЄС: потенціал, потреби споживачів, попит, тренди, вимоги;
-
оцінку привабливості та спроможності компанії працювати на ринку;
-
канали розподілу, основні гравці та конкуренти;
-
вибір моделі входу на ринок;
-
інструменти пошуку партнерів;
-
технічні питання: митне оформлення, дозвільні документи.
Реєстрація для участі https://forms.gle/u5MJ3HrC2qyd6gh36
Підприємства також мають можливість долучитися до спеціалізованих сесій та отримати індивідуальне консультування від національного консультанту проєкту.
Умови участі:
1. Підприємства Донецької, Луганської та обраних районів Запорізької області.
2. Підприємства, які виробляють продукти чи надають послуги:
Текстиль – виробництво текстильної продукції та одягу (з льону, трикотажу, вовни тощо), продукції з натуральних і штучних шкір, шкіряно-галантерейних виробів, взуття, суміжних товарів (наприклад, виготовлення ґудзиків тощо), виготовлення і ремонт швейних виробів;
Індустрія гостинності – готельно-ресторанний сектор, туризм, індустрія розваг і відпочинку, об'єкти краєзнавчо-туристичної діяльності, транспортне обслуговування туристичних об'єктів, культурно-розважальні центри і суміжні напрямки бізнесу. (Індустрія краси і здоров'я не підтримується);
Харчові продукти – виробництво харчових продуктів, включно з хлібобулочними виробами, напівфабрикатами, готовими стравами, а також сирів, випічки, копчених виробів тощо, переробка сільськогосподарської продукції власного виробництва;
Інжиніринг – виробництво обладнання та інжинірингові послуги (виробництво деталей і комплектуючих для промислового устаткування і сільськогосподарської і автомобільної техніки, засобів автоматизації, металопластикових і склопластикових виробів і конструкцій, господарських товарів та товарів народного споживання, проєктно-конструкторські та пусконалагоджувальні послуги та інші подібні напрямки діяльності);
Керамічні вироби – виготовлення кераміки і гончарних виробів, посуду, сувенірної продукції тощо.
Інформаційну сесію проводить Галина Перепелиця – національна консультантка з надання консалтингових послуг із питань доступу до ринків ЄС проєктів ПРООН.Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).
Програму підтримують тринадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.