08-11-2018 | категорія: Новини

Для отримання послуг електронного цифрового підпису з 07 листопада 2018 року необхідно звертатись особисто

Для отримання послуги електронного цифрового підпису (ЕЦП) заявнику необхідно особисто звернутись до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (АЦСК ІДД ДФС) з комплектом реєстраційних документів, перелік яких розміщено у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС: https://www.acskidd.gov.ua.

Подання комплекту реєстраційних документів, необхідних для отримання послуг ЕЦП до АЦСК ІДД ДФС засобами поштового зв’язку або через мережу Інтернет не передбачено.

Раніше було передбачено, що у випадку, якщо заявник не має можливості з’явитись особисто, він може бути представлений довіреною особою, яка повинна надати крім реєстраційних документів нотаріально посвідчену довіреність для отримання послуг ЕЦП від імені заявника.

З 07 листопада 2018 набирає чинності Закон України від 05.11.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», яким встановлено, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.

Отже, починаючи з 07.11.2018, отримати послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за нотаріально посвідченою довіреністю буде неможливо.

 

Територіальні органи ДФС у Запорізькій області